woensdag 10 februari 2016

feest, een bussie en 365 challenge update


En natuurlijk was het een feestje
 toen de eerste Wieke-magazine op de deurmat viel.
MOOI BLAD!
Er staat veel in en met een papieren abonnement 
heb je meteen een E- Wieke abonnement,
in 1 koop!
Dus nog meer uitleg en patronen erbij 
op de site van Wieke.
Top hoor.


Aangezien schoonzoon een VW-fan is,
en dochterlief een leuk haakpatroon op internet vond,
mag mamma aan de slag.
In blauw, dat wel
Mijn vader had vroeger een witte,
daar schreven de buurjongens altijd"ik ben vies"op.
Dus daarna heeft hij 2 keer een rode gehad.
Dat vind ik ook mooi, rood. 
Maar schoonzoon niet,
dus wordt het blauw.



Dit in de 365 uitdagingen-map.
Met januari en een stukje februari



Zo heb ik het gesorteerd.
En ik heb een systeempje bedacht.
Ik spaar 2 dagen de patroontjes op....


....dan maak ik ze, tot ze melden'trim to'...
dan gaat het in de map mee naar beneden, 
want daar snij ik.
En dan met de volgende lichting van 2 patroontjes,
 worden de vorige  'getrimd' en weer meegenomen om af te maken.
enz.enz.
Want ik bleef heen en weer lopen.
Zo is het een stuk rustiger.

fijne dag, Marleen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...