maandag 27 juli 2015

weet je nog wel? Die haakboekjes?


Ken je ze nog?
Toen ik mijn mam's huis ging opruimen,
 kwam ik ze tegen.
IAllemaal nam ik ze mee naar huis.
Die Durable haakboekjes.
Wat hebben we er veel uit gemaakt....
mijn mam en ik.


Ik moet eerlijk zeggen dat mijn buurvrouw me op een idee bracht.
Zij heeft zo'n kleedje in een ring voor het raam hangen.


En zo bedacht ik dat ik wel zoiets kan maken
 voor mijn mooie,
 nieuwe, grijze muur.
De boekjes tevoorschijn getoverd,
de koon( ook uit mam's erfenis)opgesnord,
en een patroontje gezocht.



De ring kocht ik vrijdag bij


En nadat ik deze "jeweetwelkater"had gemaakt,
voor de Leprastichting, 
die ze weer verkoopt,
(die pakketjes kun je ook ophalen bij Homemade4u)
ben ik aan de slag gegaan


En het gaat best snel.
En het is weer zo leuk om te doen!

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...