woensdag 11 februari 2015

een bezoekje aan de Hexameter


Vorige week woensdag 
zijn Coby en ik op de fiets gestapt.
We zijn weer keurig
 onze aandeeltjes aan 'de grootste quilt'
in gaan leveren.
Niet dit op de foto hierboven hoor.
Dat hing in de winkel, 
zo mooi.


Ook deze hexagonnen hingen mooi te wezen.
PRACHTIG!
Deze hexagonnetjes  zijn gehaakt!


En deze bestaat uit allemaal reepjes stof.
Kun je nog kleinere restjes opmaken.


En dan deze molen!
Weer een nieuw patroon van de hand van Ine de Waal
En die wil ik zo graag maken....


....dat ik deze kerk nu toch wel wat sneller ga afmaken.
Afgelopen weekend 
heb ik al weer veel kleine stukjes aan elkaar gezet.
Heel werk hoor,
zo'n kerk bouwen


Zo heb ik dus al fotograferend door de winkel gelopen.
Zoveel moois


Dit prieeltje/ theehuisje is ook een nieuw patroon.
En iedereen die wil mag meedoen.
Dat weten jullie toch?
Je haalt een patroontje van een kleine hexagon,
of  van een groter patroon en maakt hem thuis.



deze...


...hexagonnen...


...heb ik....


...weer ingeleverd.

Dus nu de kerk afmaken 
en dan mag ik een molenpatroon gaan halen.

Ga ook eens kijken in de Hexameter in Oudewater.
Er is al 88 meter klaar.
Maar het moet 110 meter worden.
Dus er is nog werk aan/in de winkel.
In september moet het echt helemaal af zijn.
Op monumentendag om precies te zijn.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...