vrijdag 14 november 2014

over de grens en een jurkje-in-wording

 
2012.
Lanzarote.
Een uitrustvakantie in februari van dat jaar.
We hadden het nodig.
En ik...
voor het eerst vliegen.
En helemaal blij met alles wat ik zag
en het lekkere weer.
Want hier was het hééél koud...toen.
Er stonden van die prachtige stephanotisbomen.
En ik nam een vruchtje mee.
Het duurde lang voor de pit,
 eenmaal gepot, 
boven de grond kwam.
En het duurt heel lang voor het een echt plantje wordt.
Maar ik heb geduld. 
 
 
2014.
La Palma.
We hebben ontdekt
dat het wel heel lekker is
om een beetje warmte op je lijf te voelen
als het in Nederland wat kouder is.
Na Lanzarote was La Palma aan de beurt.
2 keer hebben we dat prachtige eiland inmiddels bezocht.
De laatste keer is er een palmpit meegegaan naar huis.
En kijk.
1 blad.
Fijn dat Timmie ernaast is gaan zitten.
Geeft een beetje aan hoe dat gegroeid is vanaf maart.

 
M'n Kaffe/ Drops  jurkje/ tuniek.
Het voor/achterpand bijna af.
dan de halsboord en de mouwen nog
en weer een kledingstuk
 waarvan ik denk dat ik het veel ga dragen.
Ben gek op wollen kleding.
 
fijne dag, Marleen



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...