dinsdag 4 november 2014

na de bende.......kerst, kerst, voorjaar en Kaffe

 
...is het weer goed toeven in dit huis.
De vloer in de kamer zit weer voor jaren in de lak.
Alle schuren( ook bij de buren)
, kamers, overlopen en zolders
 hebben weer een eigen uitstraling,
i.p.v. overal spullen uit kasten,
de kasten zelf, stoelen, tafels en tafeltjes
enzovoort, enzovoort.
We hebben de kasten kritisch uitgeruimd,
en nog veel kritischer weer ingeruimd.
Voor de grote interne verhuizing
 had ik nog net de A Scandinavian Christmas -top af.
Nu ik overal weer bij kan
 ga ik op zoek naar een achterkant.
 

 
In één van de vele mandjes lag dit prachtige borduurwerkje.
Voor kerst, 3 jaar geleden.
Heb het maar bij m'n plekje naast de bank gelegd.
Naar de top van de boom toe worden
het toch steeds minder boompjes.
Zou moeten lukken.
Voor kerst 20......

 
De schaapjes van Texel
 hangen even aan een haak.
Het komend voorjaar mogen ze de wei in.

 
En onder de naaimachine ligt de
 "opdracht Kaffe"-quilt.
De blokken worden doorgepit.
240x240 cm vind ik echt te groot
om met de hand te doen.
 
Heerlijk zeg, zo weer overal bij kunnen en alles kunnen pakken.
Ga ik zo ook nog even doen.
 
fijne dag, Marleen
 

1 opmerking:

  1. Ja heerlijk dat alles weer in orde is en je overal bij kunt. Mooi hoor wat je laat zien. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...