zaterdag 2 augustus 2014

Wat.....

 
....zit er in dit mandje?
 
 

 

 
Dit zit er in het mandje.

 
Natuurtinten gesponnen in
Wit.
Grijs/wit.
Grijs(donkergrijs)
En.....
......paars met allerlei mengkleuren.
Niet echt resten
maar wel strengetjes
die niet genoeg zijn voor een hele trui,
of vest,
of sjaal,
of....

 
Mooi hè, die natuurlijke kleuren van de schaapjes.
 
 
Ook mooi hè?
Die paars geverfde wol,
geverfd met Luvo wolverf.
Dat had ik nog ergens liggen.
En alle mengkleuren zijn geverfd met levensmiddelenverf.
Ik hoop dat het een beetje kleurecht is.
Dus alle strengen hebben 1 twijndraad paars
 en 1 twijndraad in een andere kleur.
Dat je dan zulke verschillen kan krijgen.
Heel bijzonder.
 
 

 
 
En dit ga ik ervan maken.
De shawl Poetry,
 een patroon van Wieke van Keulen(klik)
 
Niet al vandaag hoor.
Veel te warm.
Nee... een mooi project voor de winter.
 
fijne dag, Marleen

 

 

 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee is dat Marleen, ik zag je in de fair isle groep, leuk om een medespinster en breister en quiltster tegen te komen.Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi Marleen. Ik heb ook veel gesponnen. Maar brei nu en quilt ook veel Ben ook met de poetry van Wieke bezig. Laat je je vorderingen zien ? Groetjes Clasien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...